пʼятниця, березня 22, 2019

Творчий звіт

викладача інформаційних технологій Кереканич О.П.

Я, Кереканич Оксана Павлівна, працюю в Ужгородському вищому комерційному училищі КНТЕУ з лютого 2002 року викладачем інформаційних технологій. Протягом атестаційного періоду 2014-2019 рр. викладала предмети: математику, інформатику, інформаційні технології в туризмі, інформаційні технології і системи в обліку.
На даному етапі являюсь викладачем вищої кваліфікаційної категорії, головою методичної комісії загальнопрофесійних дисциплін, класним керівником, відповідальним секретарем приймальної комісії УВКУ КНТЕУ. З 09.01.2018 року по 26.01.2018 року пройшла курси підвищення кваліфікації вчителів математики при Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти. У січні-березні 2019 року пройшла перший та другий  етап курсів підвищення кваліфікації викладачів професійно-теоретичної підготовки на базі Білоцерківського інституті неперервної професійної освіти ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.  
Постійно працюю над підвищенням свого фахового рівня:
- 21 лютого 2017 року взяла участь у  Всеукраїнському науково-практичому тренінгу «Інформаційні технології в навчальному процесі: якісна освіта», який відбувся  в Київському національному торговельно-економічному університеті. Мета тренінгу: удосконалення та підвищення якості освітньої діяльності, розвиток і поглиблення співробітництва з вищими навчальними закладами і провідними ІТ-компаніями України. Тематика тренінгу:
1. Цифрова трансформація: функціональні можливості системи електронного документообігу M.E.Doc.
2. Новітні рішення автоматизації підприємства на базі хмарної платформи «jПарус».
3. «1С:Підприємство 8.3»: облік успішності студентів і аналітичний звіт (конфігурація робочого рішення за півгодини).
4. QR-кодування – додатковий (тактильний) канал сприйняття інформації.
5. Програмно-інструментальна платформа дистанційного навчання Moodle.
6. Створення інтерактивних презентацій з використанням хмарних сервісів (Prezi).
- 04.01.2017 року взяла участь у семінарі-тренінгу «Удосконалення професійної компетентності педагогів ПТНЗ з використання інформаційно-комунікаційних технологій та ресурсів мережі Інтернет».
-  01.02.2019 року взяла участь у вебінарі «Сексуальні ризики інтернету: як провести урок в 7-11 класах», який проводила Дьякова Анастасія Дмитрівна, національний експерт із захисту дітей від насильства  уповноваженого Президента України з прав дитини.
Працюю над методичною проблемою «Використання ІКТ на уроках інформаційних технологій». Актуальність теми над якою я працюю, продиктована сьогоденням. Розвиток сучасної освіти вимагає не тільки системи організації навчального процесу, але й умов, які максимально полегшать шлях просування дитини у навчанні. Поряд із здобуттям знань в роботі з учнями потрібно робити наголос на формуванні у них навичок роботи з інформацією: вміння співставляти, аналізувати, групувати, виділяти головне, адаптувати до певних умов, трансформувати.
Застосування засобів ІКТ в системі освіти, перш за все, направлене на вдосконалення існуючих технологій навчання. Комп'ютерні технології підсилюють дослідницькі, інформаційно-пошукові і аналітичні методи роботи з навчальним матеріалом. Засоби ІКТ є ефективним засобом підвищення пізнавального інтересу учнів, створюють умови для побудови індивідуальних освітніх траєкторій учнів.
За допомогою комп’ютера, як засобу навчання, можна реалізувати програмоване та проблемне навчання. Комп’ютер використовується для моделювання науково-технічних об’єктів та процесів. Програмне забезпечення дозволяє викладачу  знайти свій підхід до викладання предмета.
На уроках часто використовую інноваційні (мозковий штурм, робота у парах, групах ), проблемно-пошукові методи навчання. У своїй діяльності використовую такі форми роботи: самостійна робота з виконанням творчих завдань у невеликих групах, заняття-практикуми. На усіх типах уроків практикую групові форми роботи. Тому, що у навчальному процесі приділяю велику увагу самостійній освітній діяльності учня, адже, учень сам повинен вміти здобувати знання, а завдання вчителя – навчити його вчитися, сприяє кращому засвоєнню матеріалу завдяки наочності і практичності викладання.
Методичну проблему я реалізовую через відкриті уроки, виступи на за засіданнях методичних комісій та педагогічних рад:
- 10.01.2019 року взяла участь у педагогічних читаннях «Аукціон педагогічних ідей». В якості лоту на аукціон представила «Використання Google ресурсів». Під час доповіді поділилася досвідом використання  Google форми для створення різноманітних анкет, проведення тестування та вікторин.
- 17.12.2018 року взяла участь у засіданні обласної методичної секції викладачів інформатики та інформаційних технологій на тему: «Організація самостійної роботи з використанням інноваційних засобів навчання». Під час виступу поділилася досвідом організації самостійної роботи на уроках інформаційних технологій з використанням сервісів мережі Internet.
 - 06.12.2018 року взяла участь у засіданні педагогічної ради на тему: «Проблема формування мотивації навчальної діяльності – необхідна складова педагогічного впливу на розвиток компетентності особистості». Під час засідання виступила із доповіддю «Мотивація навчальної діяльності -  методи формування».
- 07.12.2017 року взяла участь у засіданні педагогічної ради на тему: «Шляхи формування ключових компетентностей учнів на основі творчого й оптимального використання інформаційно-комунікативних та інноваційних педагогічних технологій". Під час засідання виступила із доповіддю "Формування ІКТ компетентності на уроках інформаційних технологій».
- На засіданнях методичних комісій виступала із доповідями: «Використання мультимедійних технологій на уроках математики» та «Використання прикладного програмного забезпечення на уроках математики».
За звітній період підготувала:
- Методичну розробку «Тестування як засіб перевірки і оцінки знань, умінь і навичок учнів». В даній роботі розглянуто теоретичні та практичні матеріали впровадження тестової технології перевірки знань учнів; особливості застосування комп’ютерних технологій у тестуванні.
- Методичну розробку «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики».
- Методичну розробку «Підготовка інтерактивних вправ для уроку інформаційних технологій в середовищі LearningApps».
- Методичні розробки уроків на теми: «Створення інформаційного буклету», «Форми обличчя та їх корекція за допомогою зачіски з використанням прикладної програми "JKiwi"», «Розв’язування вправ на обчислення інтегралів», «Розв’язування найпростіших тригонометричних  рівнянь. Рівняння cosx=a», «Розв’язування показникових рівнянь».
За атестаційний період провела  п’ять  відкритих уроків, теми яких записані в індивідуальному плані та на власному блозі.
Приймаю активну участь в різноманітних конкурсах:
- Участь в огляді-конкурсі на кращий блог викладача інформатики та інформаційних технологій у  2017 році, який проходив з 1 червня до 17 листопада 2017 року. За результатами конкурсу посіла перше місце, нагороджена диплом І ступеня Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Закарпатській області.
Своїми напрацюваннями ділюся у ЗМІ:
- У інформаційно-методичному збірнику «Вісник» № 2-2014, надрукована методична розробка уроку інформатики на тему: «Створення інформаційного буклету».
   - У  журналі «Профтехосвіта»  (№ 9 2017 р.) та збірнику «Вісник» № 4-2015, надрукована розробка мого бінарного уроку на тему: Форми обличчя та їх корекція за допомогою зачіски з використанням прикладної комп’ютерної програми „jKiwi”.
-  Розробки виховних годин та позакласних заходів на теми: «Що таке справжня дружба?», «Українські вечорниці», «Віфліємська зірка» разміщені на методичному порталі «На урок».
Для викладачів училища проводжу майстер-класи:
- 11.10.2017 року провела  майстер-клас для викладачів та майстрів виробничого навчання  на тему «Створення блогів». Учасники  отримали детальну інструкцію як створити власний блог використовуючи платформу Blogger та виконувати його налаштування.
-  09 січня 2018 року разом з методистом училища Кучер І.В. проведла майстер-клас зі створення кросвордів та інтерактивних вправ.
Кожен рік приймаю участь у проведенні тижнів загальнопрофесійних дисциплін, проводжу заходи до Дня безпечного Інтернету.
          Я є класним керівником групи № 16, з учнями регулярно проводжу виховні години та позакласні заходи.
З 2016 року  відповідальний секретар приймальної комісії. Організовую роботу приймальної комісії, беру участь в організації і проведенні профорієнтаційної роботи серед учнів випускних класів ЗОШ м. Ужгорода та Ужгородського району.
Всі мої  напрацювання та досягнення протягом міжатестаційного періоду відображені у власному  блозі https://oksanakerek.blogspot.com


Немає коментарів:

Дописати коментар